Missing Unit

Ah, fyfan vad jag mår illa.. men det går väl över, antar jag. ;p

Tänkte skriva att jag har högsta volym på spotify, men det är ju inte precis sant.. ^^ Men det känns så iaf, har hörlurar så man slipper höra resten av husets ljud.. ;) Och, tänkte skriva att det var smart, men det är det ju inte eftersom jag till slut kommer vara döv. ^^' Och det räcker väl ändå med att vara blind? ;P

Foto: Annis Kamera: Nikon D3000.

Har lagt upp bilden förut, men nu med en annan redigering. :)
Vad jag saknar spanien.. Tjatar typ jämt på mamma om att vi ska åka dit igen i höst, men hon det ändå hon säger är; 'vi får väl se'. Typ nått sånt. ;p
La Manga, Lanzarote eller Mil Palmeras ska det va! ;)

Fan va mycket text det blir hela tiden!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0