No Matter Why

Så, då var den nya headern insatt, och jag är faktiskt nöjd. :) Elr, inte med insättningen, men själva designen. ;) Ska nog fixa lite till här sen, men nu snart ska jag nog gå och lägga mig. ;p

Regnet bara öser ner, och nu ser det ut som om ett stort jävla mount everest står några km bort.. o.o Det är säkert ett moln, men man vet väl aldrig? ;p
Jag vet, jag skulle ha fotat det, men det är typ försent nu.. ^^'

Och fan; har lyssnat för mycket på spotify, så nu kan jag inte lyssna nå mer där den här månaden.. :( aja, får fråga mamma sen om jag kan få premium. (a) För 10h/månad är väl lite väl snålt? :p
Men aja, lyssnar på mobilen nu, och det är väl typ som en liten spotify låda. (a)


Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Jättefin ny header! :D



sv: Jag tycker också att Sveriges låt är pinsam (och så gillar jag inte Saade). :P Fast man kan inte förneka att den är lite catchy ändå.

2011-05-17 @ 18:35:17
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0