Peacock Feather

Just nu vill jag bara ner på stan (med emmah, ofc) och bara shoppa loss.. Visst, vi ska åka till sthlm om nån vecka med klassen, men så länge orkar jag inte vänta. ;) Och jag ska nog inte ens shoppa nått där, eftersom vi ska på grönalund typ direkt efter, och då vill man ju inte bära runt på massa kassar? ;p
Men aja, på måndag kanske man drar ner, själv elr inte. :)
Har iaf hittat en klänning till avslutningen, nu saknas bara skor och sånt. :)

Ritad: Annis Program: Photoshop Elements 8.0.

Då var den äntligen klar efter någon veckas tid. :) Inte super nöjd precis, men.. liite. ;3

Har flyttat min stora dator nu, så nu är det lagomt med plats på mitt skrivbord. ;)

Bääh, vad mke text..


Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt fin! Vad duktig du är!! (:

2011-05-16 @ 20:44:00
URL: http://emmastarner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0