Precis som många gick jag ut igår för att se meteorregnet. Drog på mig vinterjackan, vantar och släpade mig datan och bosatte mig därute i mörkret och kylan. ^^ Såg ungefär 7-8 fall, trodde faktiskt det skulle va mååånga fler..
Sedan kom mamma ut med lite varm choklad till mig, och satt och skypa lite medan jag vänta på allt grus som skulle falla ner.. Hoppas nån blev träffad. :3

Va och tävla KM i hoppning igår förresten. :D Red Wotan, och det gick skit bra tycker jag! :) Han va lite trög på framhoppningen, men när vi väl kom in på banan blev han tvungen att visa vad han kunde för publiken. :3 Hehe, glömde byta galopp nån gång men gick fint ändå.. ^^
Hmm.. har ingen bra bild på honom just nu.. ^^'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0