Change Your Thinkin'

Nyss stoppat in en kladdkaka i ugnen, och sitter jag och äter rester av smeten. :) Det är nog faktiskt den som är godast. ^^
Egentligen skulle jag baka macaroner, men vi hade inte alla ingredienser så nu blev det kladdkaka.. :p Hihi, måste faktiskt erkänna att jag älskar mina kladdkakor. ^^
Och det blev kladdkaka istället för tårta till Emmah imorn. :)
Vilket jävla tjat om kladdkakor..

Har beställt lite kläder från GinaTricot också, och hoppas dom kommer så snart som möjligt. :)
Nästa beställning blir nog en Waveboard. :) Så grymt kul att åka. ^^ Dom snyggaste nya kostar dock över tusen och det hinner säkerligen börja snöa innan jag har fått ihop till det..

Nu.. ska jag fortsätta äta, drömma, och lyssna på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0