混乱

Kan inte vänta, men tålamod är nyckeln till framgång.

Bosatt i sängen med läxor och min nya jacka som kom från stadium idag. :) Mycket tjockare än jag trodde, men det är nog välbehövligt i den svenska vintern.. ^^'
Ska kolla in en gammal Ryan Higa video, och hoppas den är lärorik. Sett den några gånger förut, men precis som i skolan är det bara att repetera. ;)
Borde kanske ladda upp en av han vids här? Så ni får se hur grym han är. Och förgyller ens dagar. Egentligen borde jag gå upp tidigare på morgonen så jag kan checka innan skolan.. då blev dagen just bättre.

Ny header påväg igen, btw. :) Ja, fick en ny liten idé och vill inte att den går till spillo. ;)
Less Than Three.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0